Min granne Totoro (1988) Spela Film

spela strömmande Min granne Totoro i högupplöst format. ladda ner film Min granne Totoro i bästa kvalitet. fullständig film streaming Min granne Totoro i topp videoformat. titta hela filmen Min granne Totoro i hög kvalitet. fullständig strömning Min granne Totoro i bästa look videoformat.


du kommer hitta en omfattande beskrivning av Min granne Totoro nedan:
  • Originaltitel : となりのトトロ
  • Film titel i ditt land : Min granne Totoro
  • År av film : 1988
  • Genrer av film : Fantasy, Animerat, Familj,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 1988-04-16
  • Företag av film : Studio Ghibli, Nibariki, Tokuma Japan Communications Co. Ltd.,
  • Länder film : Japan,
  • Språk film : 日本語,
  • Varaktighet film : 120 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 8
  • Youtube ID för filmen : TuLX50_5UAI
  • Översättning av film : BG,NL,NB,DE,JA,RU,ZH,FI,HU,PT,DA,SV,PL,CS,HE,UK,NO,PT,EN,ZH,TR,CA,KO,FR,ES,IT,EL,SR,SK,
  • Maska av film :Yûko Maruyama (Kanta no okâsan (voice)), Hitoshi Takagi (Totoro (voice)), Noriko Hidaka (Satsuki (voice)), Masashi Hirose (Kanta no otôsan (voice)), Chika Sakamoto (Mei (voice)), Sumi Shimamoto (Yasuko Kusakabe (voice)), Toshiyuki Amagasa (Kanta (voice)), Tanie Kitabayashi (Kanta no obâsan (voz)), Shigesato Itoi (Tatsuo Kusakabe (voice)), Shigeru Chiba (Kusakari-Otoko (voice))

0096283

Min granne Totoro är bättre film skapad av Studio Ghibli, Nibariki, Tokuma Japan Communications Co. Ltd., med en beskrivning av filmen är "Systrarna Satsuki och Mei har precis flyttat till ett stort gammalt hus på landet med sin pappa. Mamman ligger på ett sjukhus i närheten, men alla längtar och hoppas att hon snart ska få komma hem. Först blir syskonen lite rädda i allt det nya men snart upptäcker de att det finns något magiskt i huset och runtom.På en av sina promenader i skogen vid huset träff ar de sin nya granne, Totoro, en stor lustig varelse som är skogens väktare. Tillsammans med honom och kattbussen, världens bästa transportmedel, börjar ett underbart äventyr.". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst ljudkvalitet och bäst starring aktörer.

att titta på först lära om den här filmen är jag inte helt säker om jag har passion för idé eller ingen. Efter att ha sett det Jag verkar att antyda vilken gillar verkligen. Jag rekommenderar definitivt den här filmen för de som liknande den genre Fantasy, Animerat, Familj, . Kanske vill titta på den helt fri helt enkelt genom att klick en knapp och registrera, Det är möjligt att du kan titta många och många senaste filmtitlar för ingenting.

... online streaming Min granne Totoro i bästa videoformat 1080p ....




Director of Photography : Mark Henley, Executive Producer : Rick Dempsey, Background Designer : Masaki Yoshizaki, Animation : Tsukasa Tannai, Background Designer : Akira Yamagawa, Animation : Tensai Okamura, Animation Manager : Yasuko Tachiki, Background Designer : Junko Ina, Background Designer : Yuko Matsuura, Editor : Takeshi Seyama, Animation : Makoto Tanaka, Producer : Tohru Hara, Animation : Masako Shinohara, Background Designer : Keiko Tamura, Background Designer : Makoto Shiraishi, Animation Supervisor : Yoshiharu Sato, Background Designer : Hidetoshi Kaneko, Background Designer : Kiyoko Sugawara, Animation : Hideko Tagawa, Producer : Ned Lott, Animation : Toshio Kawaguchi, Background Designer : Sadahiko Tanaka, Background Designer : Toshio Nozaki, Background Designer : Yôji Takeshige, Line Producer : Eiko Tanaka, Animation : Hirômi Yamakawa, Background Designer : Nobuhiro Otsuka, Original Music Composer : Joe Hisaishi, Executive Producer : Yasuyoshi Tokuma, Animation : Masaaki Endo, Animation : Makiko Futaki, Background Designer : Kiyomi Ôta, Animation : Shinji Otsuka, Art Direction : Kazuo Oga, Animation : Yoshinori Kanada, Animation : Komasa, Director : Hayao Miyazaki, Background Designer : Shinji Kimura, Writer : Hayao Miyazaki, Background Designer : Tsuyoshi Matsumuro, Background Designer : Hajime Matsuoka, Animation : Katsuya Kondô, Casting : Ned Lott, Animation Manager : Hitomi Tateno
Ja, nu du kan titta på film avseende Min granne Totoro fullständigt längd och få den url till detta video Min granne Totoro i hd-format.


Tags: japan, mother, sister sister relationship, supernatural powers, leave, village, hospital, new neighbor, moving, new home, magical creature, cute, anime,

Min granne Totoro (1988) Spela Film Rating: 4.5 By: Members

0 Response to "Min granne Totoro (1988) Spela Film"

Kommentar veröffentlichen